NISSAN JUKE ZMOGLJIVOST
MOČ NA CESTI. KJER JO POTREBUJETE.
ZANIMA ME
BENCINSKI MOTOR
MOČ IN VARČNOST
Vrhunske zmogljivosti v serijski opremi. Nissan Juke izvrstno združi moč in varčnost motorja. Njegov najmočnejši motor, 1.6-litrski DIG-T s 140 kW oz. 190 KM, nudi turbo polnilnik za večji navor v nižjih prestavah, napreden direktni vbrizg pa poskrbi za varčnost pri porabi goriva. Lahko pa se odločite tudi za crossover z novim 1.2-litrskim motorjem DIG-T s 85 kW in 115 KM. Prav tako ima dober navor, hkrati pa še manjše emisije CO₂.
DIZELSKI MOTOR
MOČI NA PRETEK
Z 1.5-litrskim dizelskim motorjem dCi z 81 kW in 110 KM boste imeli nizko porabo goriva in moč tudi v nižjih prestavah.
Športna ali varčna vožnja? Juka lahko seznanite z načinom s katerim nameravate voziti in Nissan Dynamic Control System (Nissanov sistem za aktivni nadzor delovanja avtomobila) bo prilagodil loputo za zrak in odziv krmiljenja, da bosta usklajena.
PRILAGODLJIVE ZMOGLJIVOSTI
Nissan Dynamic Control System (Nissanov sistem za aktivni nadzor delovanja avtomobila) vam v Juku omogoča prilagajanje moči motorja in odziv krmiljenja s pritiskom na gumb.
ROČNI MENJALNIK
Brezhiben šeststopenjski ročni menjalnik poskrbi, da lahko vedno prestavite v ustrezno prestavo za optimalno zmogljivost in porabo.
MENJALNIK XTRONIC
Gladko delujoč, odziven in zabaven za vožnjo, menjalnik Xtronic pri Nissan Juku lahko proizvede nemoten val moči, ne da bi iskal prestave pri preklapljanju. Če pa se vam zahoče ročnega menjalnika, preklopite v športen način vožnje in uživajte v ostrejših odzivih.
Menjalnik Xtronic je pri Nissan Juku na voljo samo pri različici z bencinskim motorjem.
PRILAGODLJIVO VOZILO NA ŠTIRIKOLESNI POGON Z AKTIVNIM NADZOROM NOTRANJIH KOLES
PRIPRAVLJEN NA VSE, KAR JE PRED VAMI
Štirikolesni pogon All-mode 4x4-i z aktivnim nadzorom notranjih koles je inovativen sistem za stabilizacijo, ki vam pomaga ohraniti nadzor nad vozilom.
ALL-MODE 4X4-I
Z najnovejšo tehnologijo štirikolesnega pogona, sistem All-mode 4x4-i zagotavlja dodatno stabilnost in boljši oprijem cestišča. Hkrati pa je vozilo okretnejše in se bolj dinamično odziva na krmiljenje. Poleg preusmerjanja moči med sprednjimi in zadnjimi kolesi sistem z več senzorji samodejno porazdeli moč zadnjih koles med levo in desno kolo, glede na to, kje je ta najbolj potrebna.
IZDELANO ZA ZAVOJE
Večtočkovno neodvisno zadnje vzmetenje pri različici Juka s štirikolesnim pogonom je še posebej odzivno pri zavijanju in ovinkih: poskrbi, da vožnja ostane gladka.