Ali obstaja postopek po korakih za pridobitev podatkov o mojem vozilu?
Da, postopek je naslednji:
Preverite, ali je vaše vozilo upravičeno
Upravičenost je odvisna od modela, opreme in letnika vašega vozila. Nekateri starejši modeli Nissan morda ne zbirajo ali shranjujejo povezanih podatkov.
Prepričajte se, da je vaše vozilo povezano
Do vozila morate biti povezani prek aplikacije NissanConnect Services. Če tega še niste storili, lahko aplikacijo prenesete in tukaj povežete svoje vozilo.
Povezava vozila z aplikacijo je pogoj za identifikacijo in preverjanje uporabnika.
Pošljite svojo zahtevo Izpolnite ta obrazec in navedite isti e-poštni naslov, kot ga uporabljate v aplikaciji NissanConnect Services. Po oddaji boste v 4 tednih prejeli povezavo za prenos.
Iz katerih vozil lahko prenesem povezane podatke o uporabi?
Povezane podatke o uporabi lahko prenesete iz naslednjih vozil Nissan, če so bila proizvedena od spodaj navedenih datumov:
Nissan LEAF – od maja 2019
Nissan NAVARA – od julija 2019
Nissan JUKE – od novembra 2019
Nissan QASHQAI – od julija 2021
Nissan ARIYA – od julija 2022
Nissan X-TRAIL – od septembra 2022
Če želite dostopati do povezanih podatkov o uporabi in jih prenesti, mora biti vaše vozilo seznanjeno tudi z aplikacijo storitev NissanConnect.
Kateri uporabniki lahko prenesejo podatke o povezanem vozilu?
Samo uporabniki, ki so se registrirali v aplikaciji NissanConnect Services in sprejeli pogodbo o uporabi podatkov na začetnem zaslonu svojega vozila, lahko prenesejo podatke o povezanem vozilu. Če pogodba ni bila sprejeta, vozilo ostane v načinu zasebnosti in podatki se ne zbirajo.
Do podatkov lahko dostopajo tudi tretje osebe, če jih je uporabnik pooblastil.
V katerih državah lahko uporabniki dostopajo do podatkov o svojem povezanem vozilu?
Trenutno se lahko podatki zbirajo v 27 državah, ki so članice Evropske unije (EU), kjer so na voljo storitve Nissan Connect.