AKCIJA VPOKLICA ZA SPROŽILCE VARNOSTNIH BLAZIN TAKATA
VARNOSTNE BLAZINE TAKATA: V ČEM JE TEŽAVA
Družba Takata, ki dobavlja zračne blazine za spodaj naštete modele, je Nissanu sporočila, da lahko sčasoma pride do okvar na omenjenih varnostnih blazinah. V primeru nesreče se lahko varnostne blazine napihnejo s takšno silo, da se varnostna blazina razleti na manjše dele in kovinski delci odletijo v potniški prostor.
KAJ MORATE STORITI?
Ukrepajte takoj. Ne odlašajte. Če vaše vozilo še ni bilo popravljeno, pokličite Nissanovega koncesionarja in mu sporočite številko VIN, da bo lahko preveril, ali je vaše vozilo v seznamu vpoklicanih vozil. V nadaljevanju je seznam zajetih vozil in obdobij proizvodnje, ki imajo vgrajene varnostne blazine Takata. Dodatne informacije, ki veljajo samo za Nissan NOTE/TIIDA: Nissan je začel obveščati vse dotične kupce o brezplačni zamenjavi sprožilcev na varnostni blazini sprednjega sopotnika. Nissan namerava do julija 2018 razposlati dopise vsem dotočnim kupcem. Preden se s koncesionarjem dogovorite za termin za zamenjavo varnostne blazine, vas prosimo, da počakate na naš dopis. Dodatna vprašanja v zvezi z modelom Nissan NOTE naslovite na NISSAN s klicem na telefonsko številko – 080 10 81
Proizvodnja od | Proizvodnja do | |
---|---|---|
Note |
30/08/2005 |
19/07/2013 |
Almera |
22/05/2001 |
25/12/2008 |
Tiida | 13/11/2007 | 01/08/2014 |
Almera Tino | 22/08/2001 | 21/11/2005 |
Teana | 05/04/2004 | 01/11/2007 |
Maxima QX | 03/07/2000 | 11/06/2003 |
X-trail | 02/07/2001 | 28/11/2008 |
Pickup Navara | 24/04/2001 | 25/12/2003 |
Patrol | 19/02/2001 | 24/12/2008 |
Terrano | 06/01/2003 | 28/11/2006 |
Pathfinder | 19/07/2001 | 09/07/2004 |
PREGLEDOVALNIK ŠTEVILKE VIN TAKATA
Kako najdem številko VIN svojega avtomobila?
Identifikacijska številka oziroma številka VIN vašega vozila je označena v spodnjem delu vetrobranskega stekla, na okviru voznikovih vrat, ali pa je zabeležena v servisni knjižici vašega vozila. Običajno je 17-mestna.
Obrazložitev simbola
KAKŠNO PODPORO NUDI NISSAN DOTIČNIM KUPCEM?
V skladu z Nissanovo standardno politiko vpoklicev:
- Navezujemo stik z vsemi kupci, za katere imamo na voljo posodobljene kontaktne podatke
- Brezplačno popravimo vaše vozilo pri najbližjem Nissanovem koncesionarju
KAKO STOPITI V STIK Z NISSANOM ZA PREGLED VAŠEGA AVTOMOBILA ALI POIZVEDBO V ZVEZI S TEM VPOKLICEM?

POKLIČITE NA TELEFONSKO ŠTEVILKO 080 10 81
Imate vprašanja? Se želite pogovoriti z nami o vpoklicu? Pokličite nas, z veseljem vam bomo pomagali.

POŠLJITE NAM ELEKTRONSKO SPOROČILO
Za vse dodatne informacije nam pošljite elektronsko sporočilo, z veseljem vam bomo pomagali.
Delovni čas servisa se lahko razlikuje glede na delovni čas prodajnega salona. Za delovni čas Nissan servisa prosimo kontaktirajte najbližjega pooblaščenega koncesionarja.
Slike na spletni strani www.nissan.si so le simbolične in zgolj informativne narave. Prikazane cene so priporočene maloprodajne cene. Vsi podatki in informacije, omenjeni na spletni strani in v dokumentih, so začasni in se lahko spremenijo, prav tako si v tekstovnem delu pridržujemo pravico do napak. Zaradi posledic globalnega pomanjkanja polprevodnikov in drugih surovin nekateri elementi opreme, prikazani na spletni strani ali v brošuri, trenutno niso na voljo. Za najnovejše informacije se obrnite na najbližjega pooblaščenega prodajalca.